Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

Ξανά στα μέρη τα παλιά!

Δεν ξέρω αν το πήρατε πρέφα, αλλά έλειπα 2 βδομάδες!

Πήγα στην εξωτική Εύβοια με τη μάνα μου και τον πατέρα μου.
Αυτοί οι δυο, βλαστημάνε κάθε φορά την ώρα και τη στιγμή που πάνε εκεί, γιατί όλες οι παραλίες κοντά στο σπίτι μας είναι σαν την Λίμνη του Κόμο... ξέρετε, εκεί που έχει σπίτι αυτός ο Κλούνι που όλες ξετρελαίνεστε μόλις τον βλέπετε, εκτός από τη μαμά μου που έχει τον μπαμπά κορόνα στο κεφάλι της!

Ωραία η λίμνη του Κόμο αλλά βρώμικη, με κάτι φικάρες ΝΑ με το συμπάθιο.. κάτι ανάλογο με την παραλία κάτω από το σπίτι μας!

Εγώ πάλι πέρασα φανταστικά, αφού κάθε πρωί έκανα μπάνιο στη θάλασσα (μετά από καμιά ώρα δρόμο, αλλά δε με χάλαγε αφού έπαιρνα τον υπνάκο μου στ' αμάξι) με την κουλούρα μου την κίτρινη, το μεσημεράκι έκανα ντους με το λάστιχο στην αυλή και το απόγευμα βουτούσα στην πισίνα μου παρέα με τα ψαράκια και τις βαρκούλες μου!
Όοοοχι, δεν ήταν η πισίνα που βούταγε η μάνα μου πρόπερσι, ήταν μια πικρή ατομική, μόνο για την αφεντιά μου.

Βέβαια η μάνα μου έκανε μια βουτιά κι εκεί, αλλά την τράβηξα από το μαλλί και την έβγαλα έξω! Ο καθένας στη θέση του κυρία μου, όχι επειδή είμαστε μικροί να μας πάρετε τον αέρα!


Επίσης, με μεγάλη χαρά, είδα πως ένα φιλαράκι έμαθε να γράφει και άνοιξε δικό του βλογ... και όχι μόνο, έχω πληροφορίες οτι είναι ο νέος Ντιέγκο του υποκόσμου!
Μια ματιά εδώ θα σας πείσει! Έχουμε γεμίσει μαφιόζους τελικά βρε παιδάκι μου!

Σας φιλώ σταυρωτά ... και πάω να εγκλιματιστώ στην Αθήνα γιατί σε 1 βδομάδα η μαμά πιάνει δουλειά και ποιός μας πιάνει εμάς μετά;

9 σχόλια:

( fortounata) είπε...

καλως τον.κα χρωματάκι βλέπω Σούλη,της σοκολάτας.ωραίος.με την πισίνα σου,τις βουτιές σου,άρχοντας.καλά έκανες και δεν άφηνες τη μαμά να κάνει μπάνιο στη δική σου πισίαν ,μην παίρνει και πολύ θάρρος.φιλάκια στα όμορφα μαλλάκια.

sstamoul είπε...

Και του χρόνου! Να περνάτε πάντα καλά!

b|a|s|n\i/a είπε...

ψιτ. ψιτ. σούληηηη. σουλάάάάκοοο. ψιιιιτ!
(ακόμα να γυρίσεις; :)))

ΦΟΥΛΗ είπε...

τώρα που η μάνα θα είναι στη δουλειά έλα να ξεσαλώσεις με πολλές πολλές αναρτήσεις!!! σσσσσ μην μας πάρει χαμπάρι...
Φιλιά...

Σταυρούλα είπε...

Καλωσήρθες, Σούλη! Πολύ σουξέ στα μωρά η μπλε μπανιέρα και το κίτρινο σωσίβιο φέτος! :) Κι η ανιψιά μου τα ίδια! :)

Στη φωτο πάντως είσαι ορεκτικότατος!! :)

kikop80 είπε...

Καλώς το Σούλη! Μιλάμε σουπερ η πισίνα σου! Φαντάζομαι τη μάζεψες έτσι? Προσεχε γιατί αυτοί οι ράμπο έχουν βγει παγανιά στα τουριστικά θέρετρα!!!
Έμαθα χτυπήσαμε και μοσχαράκι και κοτόπουλα, έτσι? Φαντάζομαι σε κανα πανυγύρι εκεί κοντά?

Roadartist είπε...

Tι πισινάρα είναι αυτή;;;;;;;; Ζήλεψα!!!!!!!! :)

Ντιέγο είπε...

Που είσαι συνάδελφε?
Τι έγινες?
Μήπως θες να έρθω να βοηθήσω πουθενά?

kikop80 είπε...

Τώρα που περπατήσαμε παρατήσαμε το μπληκτρολόγιο????
Ή το κλείδωσε η μαμα???
:-)