Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Γιούπιιιιι!!!

Έγινα 1 ολόκληρου έτουουους!!!

Σαν σήμερα, πριν από έναν χρόνο, η μαμά πήγε στο μαιευτήριο (έτσι το λένε το ξενοδοχείο που ήταν, γιατί είχε όλα τα κομφόρ που μας τα χρέωσαν χρυσά!) και ο παχουλός καλός κύριος που ήταν ο γιατρός της, με βοήθησε να ξεπηδήσω από την κοιλίτσα της!


Δε λέω, ήταν πολύ ωραία μέσα στην κοιλιά της μανούλας, ζεστά και έτρωγα ότι τράβαγε η ψυχούλα μου! Τώρα με έχουν λίγο στη δίαιτα αλλά σήμερα που έχω τα γενέθλια μου, δοκίμασα λίγη τούρτα σοκολάτα... δε με ενθουσίασε!

"Απίστευτο!!!" φώναξε η μαμά όταν γύρισα το κεφάλι μου αηδιασμένος, " το δικό μου το παιδί δεν τρώει σοκολάτα;"
Τώρα θα μου πείτε, μέσα στην κοιλιά, με είχε ταράξει στις μερέντες... ε, μπούχτισα κι εγώ!

Δεν σας είπα οτι φύλαγα για έκπληξη στη μαμά και στον μπαμπά τις ικανότητες μου!
3 μέρες πριν τα γενέθλια μου, περπατάω ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΣ και πίνω νερό επίσης ολομόναχος!!!
Το μόνο που μένει, είναι να αλλάζω και πάνα ολομόναχος, λέει η μαμά.


Σας αφήνω, τώρα... πάω να παίξω με το ολοκαίνουριο αυτοκινητάκι που μου έφερε η θεία Ελίζα! Ουουουουου... δεν κρατιέμαι!
Βρουμ βρουουουουμ....

10 σχόλια:

Σταυρούλα είπε...

Να τα εκατοστήσεις,Σούλη! τώρα που άρχισες να περπατάς μόνος σου, ποιος σε πιάνει!! Συνέχεια πίσω σου θα τρέχει η μάνα σου. ;)

Όσο γι τη δίαιτα μη σκας! Τώρα που συνέχεια θα περπατάς θα φτιάξεις κορμοστασιά. ;)

( fortounata) είπε...

να τα εκατοστήσεις Σούλη,τώρα που περπατάς,έχει να ρίξει τρέξιμο η μανούλα!!!χιλιόχρονονος.φιλιά.

Το αυγό είπε...

Χρόνια πολλά κούκλε:) Σου ρίχνω 2 χρόνια και 2 μέρες! είσαι να κουτουλήσουμε τα κερατάκια μας;
(κουράγιο στη μαμά σου)

sstamoul είπε...

Ρε το Σούλη! Μου φαίνεται απίστευτο ότι έχει περάσει ένας ολόκληρος χρόνος από τότε που διαβάζω τα νέα σου! Να τα εκατοστήσεις μικρέ, να γίνεις μεγάλος και τρανός!

Καρπουζοκέφαλος είπε...

Σούλη,
χρόνια πολλά, ό,τι επιθυμείς παλικάρι μου!
Σου εύχομαι να τα εκατοστήσεις και μεγαλώνοντας θα δεις πόσο άδικο είχες στην πρώτη σου (εκτός κοιλιάς) επαφή με την σοκολάτα!

lena_zip είπε...

Καλέ τόσο πολύ μεγάλωσες που έβγαλες και μουστάκι;

Χρόνια πολλά... να γίνεις μεγάλος και δυνατός και να γελάς πάντα!

κόκκινο μπαλόνι είπε...

Χρόνια πολλά βρε Σούλη (πω πω πω, περνάει ο καιρός...πότε ήταν η μάνα σου τούμπανο, πότε σε γέννησε, πότε περπάτησες κιόλας....για όνομα!)

Γερός, δυνατός και πάντα τυχερός!

kikop80 είπε...

Χρόνια πολλά μαγκάκι!!!!
Χρόνια σου πολλά και καλά και να έχεις πάντα γύρω σου τόση μα τόση αγάπη που να νιώθεις πως θα σε σφίγγει με τη ζεστασιά της!!!
Και φυσικά να έχεις πάντα μα πάντα τα γονάκια σου στο πλευό σου να σε αγκαλιάζουν με στοργή (και όχι προδέρμ έχει διάφορα κακά μέσα)!
Να μου τους φιλήσεις και πές τους να σου σκάσουν και ένα σβουρηχτό φιλάκι και από 'μένα!

Όσο για την έκλπηξη που τους έκανες εγώ ένα έχω να πω:
Άντε μπας και χάσουνε κανα κιλό τώρα που θα σε κυνηγάνε γύρω γύρω!

ΥΓ
έξτρα μυστικό κόλπο:
κάτω από το κρεββάτι δύσκολα θα σε φτάνουν!! ΧΕΧΕ!!!

Να ζήσεις αντράκι!!!
:-)))

ΦΟΥΛΗ είπε...

Άντε ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Σούλη ,να μάθεις και κακά στο γκιογκιο ,και ξέρεις εσύ, τα πρώτα είναι πλαστελίνη!! γράφουμε και στον τοίχο...
φιλιά...

Χουλκ είπε...

Χρόνια σου πολλά, χρόνια σου καλά, με υγεία, αγάπη και ευτυχία.

Και…που΄σαι… ξέρεις, μετά το περπάτημα σειρά έχει η οδήγηση. Για ξεκίνα με κανένα ποδήλατο για αρχή.