Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Κρέμα βανίλια...σλουρπ!

Σήμερα έφαγα όλη μου την κρέμα. Για την ακρίβεια, της έδωσα και κατάλαβε!


Μετά, συμπλήρωσα και με λίγο γάλα ...για να ξεδιψάσω βρε παιδάκι μου (εδώ δεν έχει φωτό... λογοκρίθηκε... σιγά να μην βγάλω τη μάνα μου στο κλαρί).

Έγινα τόσο δυνατός, που μετά πάλεψα με έναν πελώριο χρωματιστό σκαντζόχοιρο και... τον έπνιξα στο σάλιο!

Τώρα, πολλοί από σας θα πείτε "ναι καλά... τι σου είναι τελικά αυτά τα παιδιά με την φαντασία τους".

χΑ! Ευτυχώς που η μάνα μου απαθανατίζει όλα μου τα καμώματα ("κατορθώματα" θα διόρθωνα τον ίδιο μου τον εαυτό) κι έτσι έχω όλα τα πειστήρια!


Είδατε πόσο μεγάλος ήταν;

8 σχόλια:

Σταυρούλα είπε...

Μπράβο, Σούλη! Η ανιψιά μου πέφτει πάνω στο κουτάλι, αν αργήσει η μαμά της!
Τι μπουτάκια είν΄αυτά!! Για δάγκωμα...

( fortounata) είπε...

έλα Σούλη,σιγά-σιγά θα πέσεις στα σκληρά.στο φαγητό εννοώ βρε.να πεις στη μαμά σου να σου φιλήσει από μένα τις πατουσίτσες και τα μπουτάκια.καλή σου νύχτα.

b|a|s|n\i/a είπε...

για να δούμε. γαργαλιέσαι; :))

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μπράβο Σουλη!!! άντε και σε σαλιάκους μπουρμπουριστούς!!!!
Πολλά φιλιά...

lena_zip είπε...

Μα τι πατουσάκια είναι αυτά!!!

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Μπράβο Σούλη, ευτυχώς για τη μαμά σου δεν αποθανατίζεις εσύ τις διατροφικές της επιδόσεις.
Ο ατζέντης θα έσχιζε το δίπλωμα του.

Me:Moir είπε...

Σούλη γλυκάκι μου, μία λέξη έχω μόνο για σένα -- για να πάψουν αυτοί οι μεγάλοι να σε ξεγελούν με διαιτητικές κρέμες (άκου εκεί βανίλια...):
Μ Π Ι Σ Κ Ο Τ Ο Κ Ρ Ε Μ Α!!!!!!

Roadartist είπε...

xaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ti podarakia :D:D glukasssssss!!