Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Ήρθε λέει το καλοκαίρι;


Αγαπητοί συνάδελφοι βλόγερς (ακόμα δεν βγήκα απ' τ' αυγό και βλέπω συναδέλφους!),

παίρνω την πιπίλα μου και πάω παραλία!
Αν βρω ίντερνετ στα κατσάβραχα που θα με πάνε οι γονείς μου, θα σας γράφω νέα μου.

Διαφορετικά θα αναγκαστείτε να ζήσετε 2 εβδομάδες με την αγωνία...
"την έφαγε τη φρουτόκρεμα του;" (ναι, άρχισα ΚΑΙ φρουτόκρεμα κι είμαι κατενθουσιασμένος),
"το ήπιε το γάλα του;",
"πότε θα αρχίσει να τρώει χορτόσουπες;",
"πως ήταν η πρώτη βουτιά στη θάλασσα;"!


Όλα αυτά κι ακόμα περισσότερα, θα τα μάθετε με την επιστροφή μου στην πόλη!

Μέχρι τότε σας φιλώ, γιατί με φωνάζει κι η μάνα μου να μαζέψω τα πράματα μου (κακή αρχή κάνουμε)!


Καλό καλοκαιράκιιιιι!!!





7 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλά μπανάκια Σούλη!!! και κοίτα, όχι στα βαθιά!!!

Σταυρούλα είπε...

Σούλη, καλά μπάνια! :)

( fortounata) είπε...

καλό καλοκαίρι Σούλη μου,να κάνεις πολλά μπάνια,και σίγουρα όταν γυρίσεις θα είσαι ολόκληρο παλικάρι.πολλά -πολλά φιλιά,στα μαλλάκια.

b|a|s|n\i/a είπε...

αυτά είναι! ακόμα δεν βγήκαμε και τσουπ διακοπές! ;)) να περάσεις τρομερά και φοβερά και να πεις στην μαμά σου να βγάλει πολλές φωτογραφίες. και ειδικά με εκείνα τα συγκλονιστικά γυαλιά! ναι;
φιλιά πολλά και καλές καλές διακοπέέέέέέές!

kostaslogh είπε...

η νύφη μετράει ήδη δύο μπάνια γαμπρέ μου!!!
καλές βουτιές!!!

kikop80 είπε...

XE!!
Σούλη, να προσέχεις τους αλλους δυό!
Να μην αρπάξουν στον ήλιο να μην πηγαίνουν στα βαθειά και να μην φάνε πολλά παγωτά και πονέσει η κοιλίτσα τους!
Το νου σου γιατί δεν είναι να τους έχεις εμπιστοσύνη αυτοί οι γονείς!!!
:-DDD

Καλά να περάσετεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!

Spy είπε...

Τι έγινε ρε Σούλη; Σε ξεχάσανε στην παραλία οι ανεπρόκοποι ή δεν πέρασαν ακόμα οι δυο εβδομάδες;

:P